Dag 4 Rondreis Noorwegen 2014

22 juli 2014 - Preikestolen, Noorwegen

Vanmorgen werden we rond 8.00 wakker en hebben lekker voor de camper ontbeten. Voor we konden vertrekken moesten de kinderen eerst nog even checken of het gisteren ECHT geen walvissen waren. Nee dus!

We rijden terug naar de E39, waar we 2 x NOK 20 tol moeten betalen. Dit gaat automatisch, dus we krijgen de rekening mooi thuis. Ideaal! Bij Flekkefjord gaan we weg 44 op, de Nordsjovegen. Een toeristische route langs de kust. Je weet niet wat je ziet! Na elke bocht volgt een nieuwe verrassing. Wat een fantastische uitzichten hebben we gezien.

En dan natuurlijk de voordelen van een camper. Lekker onderweg koffiezetten en lunchen voor de camper. Super! Ook de kinderen vermaken zich prima. De ene geniet net als wij van wat hij allemaal ziet, de ander is drukker met de iPad, Nintendo, telefoon etc.  Verschil moet er zijn!

We vervolgen onze weg via weg 13 en steken bij Oanes ons eerste fjord over. Kosten voor 2 volwassenen en 2 kinderen in een camper van 6 meter is NOK 123. Iets verder komen we bij de camping voor vannacht. De Preikestolen camping, een mooie, grote camping, met wat water om te spelen EN.... WIFI!

1. Papa:
    23 juli 2014
    is er al veel vis gevangen