Dag 6 Rondreis Noorwegen 2014

24 juli 2014 - Eidfjord, Noorwegen

Vanochtend springen de kinderen natuurlijk meteen het meer voor de camper in! Wat een lekker fris begin van de dag. Na het ontbijt, brood met spek en eieren, vertrekken we. We gaan eerst naar Røldal, waar we de stavkirke willen bezoeken. Deze kerk is zo klein, dat we de entree van omgerekend 10 euro zelfs nog te duur vinden. We gaan verder. Via weg 13 richting Odda. Wat een mooie uitzichten onderweg! Natuurlijk moeten we ook bij de Latefossen even uitstappen voor wat foto's. In Odda lopen we even door het plaatsje, maar dan krijgen we net een buitje. We besluiten door te rijden naar Eidfjord,maar we nu op Saerbocamping staan. Een leuke camping, met voor de kinderen een klein speeltoestel en natuurlijk weer aan het water. Dit keer is dat alleen te koud om in te zwemmen, maar pootjebaden kan natuurlijk altijd! We staan vanavond vroeg in de schaduw, maar het uitzicht maakt dat meer dan goed.

We douchen met de hele familie, en facetimen nog even met opa en oma. Weer een mooie dag...